tisdag 10 januari 2012

Photo Shoot

Här kommer några av mina favoriter från bröllopsphotoshootet jag gjorde i november:






















Det var ju knappast några vanliga bröllopsfoton utan mer fashion foton, särskilt de när jag har klänning nr 2. Jag hade så tung makeup att varken C eller L kände igen mej. Eller rättare sagt; C körde förbi mej med bilen, såg inte att det var jag och L, han vägrade att titta åt mitt håll förräns jag hade tvättat av mej sminket! Alltså ingen makeup jag kommer att bära på min egen bröllopsdag!

Appropå bröllop så ska vi på ett i helgen som kommer. Det är C:s vän som gifter sej, han har ordnat bröllopet helt i hemlighet och hans fästmö har ingen aning att hon ska stå brud på lördag. Det kommer hon få veta samma morgon! Herregud.. hoppas verkligen hon gillar överraskningar!

5 kommentarer:

  1. Ååå! Jättefina! Du kommer bli en galet vacker brud! :)
    /C

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Både du och klänningarna :)

    SvaraRadera
  3. Den 4e nerifrån är min favorit även om alla är jättefina!! Det är snyggt när du har en lite "tuffare" min ( i sådana här modefotosammanhang)!
    Men fatta vad vacker du kommer att vara på din EGNA bröllopsdag för lyckan gör ju en ännu vackrare!!

    SvaraRadera
  4. Du kommer att vara så fin. Tycker att den sista klänningen är vrålvacker. Vi har också en kompis som ska göra så, fria till sin tjej och sen gifta sig samma dag. Alltså, jag skulle blivit SUR om J gjort så. Romantiskt på ett sätt men tråkigt att inte få vara med och planera sitt bröllop. Eller gud, nu när jag tänker på det, två och en halv vecka kvar, kanske skönt.

    SvaraRadera
  5. Åh ni är så himla gulliga, tack allihop!!

    Miss Agda: Det är med fjärilar i magen jag ser fram emot min egen bröllopsdag! Och som du säger, det finns inget vackrare än äkta lycka - den kan man knappast photoshopa fram ;)

    Haren: Jag hade också blivit sur tror jag.. har strängt förbjudit C att göra samma sak haha. Det här paret har varit förlovade ett bra tag och har barn tillsammans så man får väl hoppas att han känner henne tillräckligt bra för att veta att hon kommer att bli glad och inte förskräckt! Fast det skulle ju förstås bespara en på en hel massa stress... hehe. Jag hoppas att du och J får ett alldeles alldeles fantastiskt bröllop!

    SvaraRadera